Rihanna wraca do gry z modelem FENTY x PUMA Creeper Phatty. Nowy must-have? Zdecydowanie tak.

FENTY x PUMA, czyli creepery wracają do gry

Pierwszy model Creeper zaczął podbijać rynek we wrześniu 2015 roku i stanowił platformową wersję kultowych sneakersów PUMA Suede. Ta sylwetka została wyróżniona tytułem Buta Roku przez Footwear News w 2016 roku i nie tylko zmieniła kulturę sneakersów, ale także miała duży wpływ na znaczenie marki PUMA w ciągu ostatniej dekady. 

Najnowszy Creeper jest jeszcze większy, odważniejszy i bardziej awangardowy niż kiedykolwiek wcześniej, m.in. dzięki swojej ponad wymiarowej konstrukcji i gumowej podeszwie. Najnowszy drop oferuje trzy różne wersje kolorystyczne dla wszystkich grup wiekowych i płci: zieloną mgłę, ciepłą biel i taupe (ten ostatni dostępny tylko online).

Kampania stworzona przez dyrektor kreatywną Rihannę oraz fotograf Philippę Price nawiązuje do kolorystyki i rozwija koncept niepostrzeżonego działania – próby zrobienia czegoś bez bycia zauważonym. 

Londyński event z prezentacją modelu Creeper Phatty Earth Tone odbył się w przestrzeni przekształconej w podziemny ogród, odzwierciedlający naturalne odcienie ziemi oraz sztukę kamuflażu, wykorzystując trawę i inne elementy natury. Goście mieli okazję podziwiać interaktywne prezentacje produktów, magiczne występy oraz oprawę muzyczną m.in. od DJ Skylatylaa, Talia A. Darling i Kim Turnbull.

mat. prasowe PUMA

Zobacz także:

Ekskluzywna kolorystyka taupe modelu FENTY X PUMA Creeper pojawiła się 17 kwietnia wyłącznie na stronie puma.com. Kolory Green Fog i Warm White są dostępne od 25 kwietnia na całym świecie na puma.com, w sklepach PUMA i globalnych sklepach detalicznych.

Philippa Price / mat. prasowe PUMA

Więcej kampanijnych zdjęć autorstwa Philippy Price znajdziecie w galerii pod artykułem.